
“You create your own universe as you go along.”
_
Winston Churchill
Attālināta stāvvietas pakalpojuma apmaksa –
biežāk uzdotie jautājumi
1) Vai par kempinga autostāvvietu varu samaksāt arī uz vietas?
Jā, stāvvietas apmaksu iespējams veikt uz vietas INFO centrā. Tomēr izdevīgākus tarifus var saņemt, veicot apmaksu kempinga mājaslapā.
2) Kā darbojas automātiskā automašīnu numuruzīmju atpazīšanas sistēma (ANPR)?
Piebraucot pie kempinga autostāvvietas iebrauktuves, speciāla videokamera nolasīs automašīnas numuru un automātiski atvērs barjeru. Pēc stāvvietas apmaksas izbraukšana notiks tādā pašā veidā.
3) Vai izbraukšanas no kempinga teritorijas man ir jāuzrāda kāds apmaksas apliecinājums, ka esmu samaksājis par stāvvietu?
Pie izbraukšanas no kempinga teritorijas nav nepieciešams uzrādīt maksājumu, jo automātiskā stāvvietas kontroles sistēma atpazīs jūsu automašīnas numurzīmi un atvērs barjeru.
4) Kā rīkoties, ja ierodos kempingā ar iepriekš apmaksātu rezervāciju, bet manam transportlīdzeklim ir cits numurs, nekā norādīts rezervācijas brīdī?
Šādos gadījumos jums jādodas uz kempinga informācijas centru un jālūdz administratoram veikt izmaiņas rezervācijā, norādot jauno transportlīdzekļa numuru.
5) Kā rīkoties, ja mājaslapā esmu apmaksājis stāvvietu, bet izbraukšanas barjera tomēr neatveras?
Ja esat veicis maksājumu, bet izbrauktuves barjera neatveras, lūdzu, pārbaudiet, vai ievadītais automašīnas numurs bija pareizs, un, ja problēma saglabājas, zvaniet uz barjeras norādīto kontakttelefonu, lai saņemtu palīdzību.
6) Vai ir iespējams atcelt jau apmaksāto pakalpojumu un saņemt atpakaļ samaksu?
6.1) Dienas stāvvietas maksa tiek piemērota tikai tiem transportlīdzekļiem, kuru numurzīmes ir reģistrētas iebraucot kempinga autostāvlaukumā, tādēļ, veicot maksājumu par izmantoto auto stāvvietas pakalpojumu, samaksu atpakaļ saņemt nebūs iespējams.
6.2) Attiecībā uz iepriekš rezervētām un apmaksātām karavānu stāvvietu rezervācijām – ja vismaz 2 nedēļas iepriekš mums tiek paziņots, ka pakalpojums netiks izmantots, mēs ļausim pārcelt rezervāciju uz citu Jums pieejamāku laiku, neatmaksājot iemaksāto naudas summu. Šādos gadījumos jāatsūta attiecīgs pieprasījums uz mūsu e-pastu: info@jurasdzeni.lv, norādot rezervācijas numuru, sākotnējo rezervācijas datumu un vēlamo jauno periodu.
Lūdzam ņemt vērā to, ka rezervācijas maiņa ir atkarīga no vietu pieejamības, un tā var atšķirties no sākotnēji rezervētās.
7) Vai pie attālinātas pakalpojuma apmaksas mājaslapā es saņemšu kādu maksājuma apliecinošu dokumentu?
Jā, ja veicot attālinātu pakalpojuma apmaksu, maksājuma anketā būs norādīts jūsu e-pasts, uz to tiks nosūtīts elektronisks rēķins vai kvīts, kas kalpos kā maksājuma apliecinājums.
Ja e-pastu neesat saņēmis, lūdzu, pārbaudiet surogātpasta (spam) mapi vai sazinieties ar mums pa e-pastu info@jurasdzeni.lv, norādot maksājuma detaļas, lai mēs varētu atkārtoti nosūtīt dokumentu.